Internationaal Semester @ HKUST

Een teken van leven

Het laatste bericht dateert alweer van een paar weken geleden. In de tussentijd heb ik niet stil gezeten en is de werkdruk iets toegenomen, vooral door de mid-terms die op het programma staan, maar komende donderdag is dit gelukkig weer voorbij en start het laatste deel van mijn studie hier.

Daarnaast was er nog bezoek van het thuisfront, die volgens mij erg van de stad genoten hebben. Ik vond het in ieder geval erg leuk om mijn ervaringen hier te kunnen delen en mijn moeder en Theo rond te leiden in de stad.

Verder was het afgelopen week nog erg spannend, want de super tyfoon Megi was in de buurt. Eerst zou Hong Kong gespaard worden, toen was de kans groot dat hij hier zou langsrazen, maar gelukkig is hij weer van koers veranderd en voorbijgeraasd. Zeker omdat Megi vergelen werd Katrina, die in New Orleans veel schade heeft aangericht. Van de andere kant is het natuurlijk ook wel spannend om zoiets mee te maken. Nu nog even diep adem halen en nog een paar dagen met de neus in de boeken om de mid-terms met succes af te ronden.

Reacties

Reacties

Mark

Gelukkig, hij leeft nog. Niet weggewaaid en nog steeds met dezelfde dingen bezig: leren en genieten van zijn ervaring.

Nog leuke foto's gemaakt of mooie stapverhalen?

Mo

Hee Jasper, leuk weer iets van je te horen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!