Internationaal Semester @ HKUST

Een wel verdiende vakantie

Het gezegde 'Time flies when you're having fun' is zeker van toepassing geweest. Zo kom je eind augustus aan in Hong Kong om te gaan studeren, en zo zit de studie er alweer op 3,5 maand later. Ik moet zeggen dat ik er genoten heb hier in Hong Kong, want het is een fantastische stad. Op studie gebied was het soms zwaar, zeker op het laatste werd het behoorlijk druk. Maar na al het werk is het tijd voor een welverdiende vakantie, al zeg ik het zelf. Daarnaast wordt ik vanaf morgen vergezeld door Anouk, en haar ouders. Ik kijk ernaar uit om dadelijk weer lekker bij elkaar te zijn en om Hong Kong met haar te delen. Na een paar dagen Hong Kong trekken we samen richting China, om daar van Shenzhen naar Guilin, Xi'an en Shanghai weer te eindigen in Hong Kong waar we nog een paar dagen gaan genieten voordat we weer huiswaarts keren. Aan dat laatste wil ik nog niet denken, want ik wil eerst nog genieten van onze vakantie hier.

Reacties

Reacties

Mo

Veel plezier samen! Geniet ervan! Liefs Mo

Mieke

Geniet ervan, jullie hebben het verdiend :)!!

x Mieke

Jasper

Bedankt Mo en Mieke, dadelijk richting vliegveld om ze op te vangen. Het was volgens mij een pittige reis. De sneeuwpret heeft voor veel vertraging gezorgd. Groetjes, Jasper

Mark

@ Jasper: Goed om te horen dat je daar een heel leuke tijd gehad hebt. Het zal een hele ervaring zijn geweest. Wel een beetje jammer dat je geen zin hebt om ons hier ook weer te zien (maar wel een beetje begrijpelijk)

@ Anouk: Veel plezier met je ouders en Jasper in China. Ik was te laat met een sms te sturen.

Geniet er allemaal maar van en alvast fijne dagen daar!

Petra en Huug

Vanuit ons hotel Metropark in Hongkong : dank voor je inzet om ons in korte tijd deze stad te laten zien. De metro heeft ons voor een schijntje in alle hoeken gebracht. Leuk was het octopuskaartje van Petra. Wist jij dat ? Heel veel plezier in China. Groetjes van de oude man en Petra

Peter en Astrid

He, Jasper. Ga lekker genieten van jullie vakantie. Jammer dat je hier het koude weer en schitterende winterlandschap moet missen. Fijne dagen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!