Internationaal Semester @ HKUST

Time flies...

Gelukkig zijn de midterms achter de rug en kan ik me gaan focussen op de finals. Langzamerhand neemt de drukte ook wel toe. Projecten beginnen aardig wat tijd te kosten en deadlines komen dichterbij. Maar dit mag de pret niet drukken.

Afgelopen weekend heb ik lekker van de rust genoten. Lekker op stap geweest met huisgenoten, waaronder Halloween. Chinezen en verkleedpartijtjes blijft een aparte combinatie, het is net carnaval in Limburg. Het mooiste is dat er vooral veel foto's van elkaar genomen worden, en dat ze hier drukker mee zijn dan gezellig feest te vieren.

Komend weekend staat er een groot en berucht oktoberfeest op het programma staat (ja in november....). Maar eerst nog maar eens studeren en werken aan mijn literatuurstudie. Tot snel.

Reacties

Reacties

Mark

Heey Jaspertje,

goed om te horen dat je het weer gered hebt met de tentamens. Hier begint het tweede semester bijna weer. Wij zijn momenteel in de tweede tentamen week alweer begonnen met een project (I know: goede moed).

En zo te horen zit de ontspanning er in Hong Kong ook goed in. Ik mag dit weekend weer bier drinken en gooien bij Rowwen Heze.

groetjes en ik ben benieuwd naar nieuwe foto's.

groetjes

Mo

Hee Jasper!
Nou ik ben dus inmiddels 2,5 week aan mijn coschappen begonnen! Heb inmiddels al vanalles beleefd van slachterijen tot anaesthesien. Zelfs al flauwgevallen haha ben van alle markten thuis!xx

Frank

Veel plezier bij het oktober fest!
En super dat je goed door je tentamens bent gekomen. Succes met je deadlines en projecten... de eindsprint is het vast waard!

Groetjes

Mieke

Hey Jasper,

Goed om te horen dat alles goed gaat daar! Lijkt me erg grappig, verklede Chinezen :).. Hier gaat alles zijn gangetje... Heb afgelopen vrijdag gezellig gegeten en filmpje gekeken met je vrouwtje en vandaag naar Aldwins rugby gaan kijken, dat ie zonder al te veel kleerscheuren heeft overleefd. Nu nog ff hard werken, dan jarig en daarna moet ik geopereerd en moet ik een weekje rust houden... En dan is het alweer bijna 2011 en ben je alweer terug! Time flies idd :)!

Grtz Mieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!