Internationaal Semester @ HKUST

De geur van brandend rubber

Vorig weekend ben ik er weer eens op uit getrokken. Bestemming: het gokparadijs Macau. In het Las Vegas van Azië wordt elk jaar een Grand Prix georganiseerd waar de WTCC en Formula 3 wagens het tegen elkaar opnemen op een circuit zonder grindbakken en heel veel vangrails. Kortom een spectakel. De eerste race was meteen raak, en na de eerste bocht bleef er een ravage achter. Zo gebeurde er nog veel meer en was het genieten. Van rode vlaggen, naar safety cars, tot continue geel, zo was de race aardig te omschrijven. Het allermooiste is dat het Chinese publiek helemaal meeleeft en bij het minste al begint te schreeuwen. Altijd handig voor de momenten dat je even niet oplet.

Nu komt het einde in zicht en moet ik me voor 2,5 weken gaan opsluiten voor het afronden van projecten en natuurlijk de final exams. Dan zit mijn studieperiode er alweer op hier in Hong Kong. Dan op naar de volgende stop: CHINA!

Reacties

Reacties

Wendy

Jasper, succes de komende 2,5 weken!!!!!! Even doorbijten! x wendy

Petra

Veel succes met studeren! Ik zag op de foto's dat velen naast het circuit een parapluutje voor de zon gebruiken. Was ook wat voor jou geweest, nietwaar?
Hoop dat de laatste tentamen goed gaan. Tot gauw, geen 3 weken meer! Groetjes Petra

Frank

Dat zag er goed uit!
Heb je ook een koekje gegeten in Macau!?

Succes met de laatste 2,5 weken, en geniet van jullie vakantie.

Groetjes!

Mo

Veel plezier in China samen met Anouk, ik kan je verzekeren dat het weerzien een succes zal worden! Kenya was ook super! Als jullie terug zijn hebben we elkaar veel te vertellen! Liefs Mo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!